4 days kvar

Sedan börjar skolan igen. Det är trist, då måste man börja kliva upp tidigt, lägga sig tidigt, gå till skolan i blåst, regn, rusk och allmänt pissväder. Funderar på att strejka eller något.
Idag vaknade jag vid 10 men somnade om (såklart) och sov till typ halv 12. Sedan gick jag upp och kollade på tv och så. Sen stekte jag korv och gjorde pommesfrites. Brandlarmet gick och korven blev bränd. Gustaf slängde sina korvar och jag åt mina, fast de var inte jättegoda direkt. De hade dragit ihop sig och blivit små skrynkliga svarta bitar. Bläsch.
Nu känner jag mig lite smått nere när jag tänker på skolan. Fyfan, jag vill verkligen inte. Det känns bara jobbigt! Jag kommer att vara död på måndag när jag går upp. Har det i alla fall bättre än de flesta andra som börjar imorgon eller idag.

Mormor, du kommenterade att jag ska byta bakgrundsfärg för att man inte kan läsa texten. Jag förstår inte vad du menar? Texten är svart och bakgrunden är vit, det går väl att läsa? Det går inte att byta bakgrundsfärg, så det blir ett litet problem... vi får prata om det när vi träffas. :)

/ Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vad hade du tänkt att göra imorgon? Alla tjejer kanske kan hitta på nått kanske? En fika på stan elr nått. <3

2009-01-07 @ 17:11:27
Postat av: Sofia

Oj, det var jag som skrev det första inlägget. sry ;P <3

2009-01-07 @ 17:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0