alanis morissette

Kollar på bloggar och lyssnar på en av de två Alanis Morissette-skivorna mamma hade i skivskåpet. Typsikt nog är inte Ironic med... isn't that ironic? Men det finns en annan bra låt på den! Den heter Thank u. Kan ju ladda upp ett klipp här nere.

Mormor och morfar idag. Åt god mat och satt vid datorn ungefär hela tiden för övrigt. Jeez. Är skithungrig nu, köpte en matlåda med kyckling i sötsur sås på ica så den ska jag väl värma och äta.




Hon är så vacker tycker jag. Långt hår, jättefint.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag skulle ha sett att du var i bomhus lite tidigare för då kanske vi kunde ses. För jag hade jättetråkigt! haha x]

2009-01-24 @ 20:31:57
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0