anton

Hahah, man kan fan inte gå runt och deppa när man börjar tänka på Anton... vilken sköning asså! Som igår på engelskan när han var en pyssling. Och pratade irländska. Jag höll på att dö av skratt när han letade på ms McGownes skrivbord efter en guldkittel, herregud vad jag skrattade!

Mamma muntrade upp mig lite. Det är bara det att jag verkligen är trött på grund av läxor, skola, sömnbrist, och att jag hatar 50% av klassen. Eller... hata är kanske ett starkt ord? Jag kan väl säga att jag hatar 20% av klassen och ogillar 30%. Men självklart inte Anton eller mina flickor!

Äh, nu ska jag göra i djupdykning i Kongos styrelseskick. Jihooooo!

Svergie är grått och trist, särskilt Gävle..! Man skulle flytta någonstans, där det inte alltid är grått. Efter gymnasiet...





/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

äh, varför vänta? Kom nu emelie så drar vi till staterna! :)

2009-01-22 @ 21:30:41
Postat av: louise

oj, den kommentaren var från mig btw! :)

2009-01-23 @ 22:07:48
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0