break my heart... I expect you to

Unusual you. Åh, det är en sån fin sång. Jag dör. Dessutom är den perfekt för mig just nu. Men det tänker jag inte säga mer om. En svår nöt att knäcka.

Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen... är lite hög på ipren just nu, mådde inte så bra tidigare. Så nu är jag pigg samtidigt som jag känner mig hängig. Det är jobbigt. Känner att jag skulle kunna ge mig ut på en joggingtur på 10 mil, men samtidigt inte. Är varmt i mitt rum, stängde av elementet igår men nu står det på högsta temperaturen! ;o Läskigt...

You are not even human... only an angel could be so unusual. I love it! Ni blir väl helt uttråkade av mig. Sitter här och snackar om en sång som ni kanske inte ens gillar. Men jag gillar den! Ska berätta lite mer om vad jag har gjort idag:

Vaknade av att mamma kom in och väkcte mig. Åt frukost. Hoppade in i pappas bil och åkte till tandläkaren. Satt i ett litet grönt rum och fick tänderna undersökta, spolade, skrapade och polerade. Munnen var då så ren som den kunde bli. Åkte hem. Satt vid datorn. Åt jättegod kycklingspett med klyftpotatis. Satt mer vid datorn. Lyssnade på musik. Var lite med Gustaf och spelade wii. Sen dunkade mamma och jag i taket för att våra iq-befriade grannar sprang runt och var nersmittade med galna kosjukan, fågelinfluensan eller nåt. Sen kollade jag lite på stjärnorna på slottet tills det blev tråkigt, då åt jag chips och kollade på AFV istället. :)

Och nu sitter jag här och lyssnar på världens underbaraste låt! Ska gå ner i trappuppgången och läsa lappen som mamma satt upp nere på anslagstavlan. Jag rapporterar vad det stod när jag kommer tillbaka!

2 minuter senare....

Fan. Gick ner barfota. Trappen var svinkall.

Mahahahahaha! Ska bjuda på en liten bild av lappen!



Bredvid gör jag tummen upp... men som den enastående fotograf som jag är så fick jag inte med hela handen.




Och här har vi mig... ja.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, men jag har nog aldig hört den låten förut. Jag kan lyssna på den imorgon på youtube ;P. Min högtalare har streakat för idag. Thihihi! <3

2009-01-17 @ 23:42:47
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Stolt mamma

Just det! Trappuppgångens ragata, det är jag!

2009-01-18 @ 08:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0