ellen degeneres

Kollar på tv och väntar på att min mat ska bli färdigmicrad. Nu är den klar, kommer straaaaaax! :)
Äh, den var inte riktigt varm än. Dåligt.
 
Vaknade 10 av att mamma ringde. Sedan la jag mig i sängen igen och sov till 12. Ajabaja! Måste försöka gå upp tidigare! Sofia, du får bli min förebild nu, som går upp kl 8! Hur gör du? <3

Finns inte mycket mer att berätta, har typ inte hänt något idag. Den där promenaden får bli senare idag eller i helgen. Ska städa i helgen, trist!

/ Emelie


Kommentarer
Postat av: Sofia

hahha! Jag har faktiskt bara ringat in cirklar på allt det jag vill ha. Ska vänta på mamma så vi kan beställa tillsammans på internet. Så jag vet inte hur mycket jag är uppe i men när jag vet så skickar jag in en kommentar! <3 :)

2009-01-09 @ 16:51:04
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: loisew

kom också upp tolv, fy! :$

2009-01-09 @ 18:25:39
URL: http://loisew.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Emileif! Ja faktiskt!!! det funkar med Explorer.

Igår funkade överföringen av musik till telefonen med support av Jeanette.Kram Gullhjärta!

2009-01-12 @ 09:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0