förkyld

Gick hem från skolan efter två lektioner. Pallade inte att vara där, hade ont i huvudet och i halsen. Gör ont i halsen bara av att andas. Inte så kul. Ville inte missa matten (hade jag lika gärna kunnat göra, kunde inte koncentrera mig) och så ville jag träffa nya no-läraren och så ville jag inte missa no-lektionen (hade lika gärna kunna missa den också, mr Harris berättade bara en massa historier och spekulerade i en massa saker). Ringde mamma och sa att hon skulle sjukanmäla mig imorse... men sen ångrade jag mig för att jag inte ville missa något viktigt. Egentligen skulle jag nog ha stannat hemma och vilat istället för att gå till skolan. Det blev bara värre och värre... ÅH DUVREKLAMEN ÄR PÅ TV NU! I alla fall så blev det bara värre och värre och till slut stod jag inte ut.

Nu ligger jag här med datorn i knät. Någon är här inne, när jag kom hem så va det tänt inne på toa och vår toalettstol var borta. ;o Det är någon här som ska byta ut den. Har inte sett vem det är, vågar inte gå och kolla. :P Katten siter väl där och stirrar förstår jag...

Nu ska jag vila upp mig och bli frisk... och gå och hämta nässprayen.




/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma

Krya på dig min lilla älskling!

2009-01-14 @ 14:21:45
Postat av: Alva & Tilde

Krya på dig!!

Kramar

2009-01-14 @ 19:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0