fryser

Idag har jag inte ont! :) Det känns bra. Men jag fryser så in i helvete. Tror att jag är trött, har ju inte gått upp före 12 de senaste dagarna. Idag ställde jag klockan på 9:15, gick upp för ett tag sedan. Kollar på Top Model nu, säsong 10 eller nåt? De bråkar hela tiden, jag tycker att de kan visa bara när det är fotografering och i juryrummet, det är ju det som är kul att kolla på!
Idag blir det bara jag hemma, Gustaf började skolan idag. Ska fylla i H&M-katalogpapperet, hittade riktigt fina kläder i katalogen igår! Mest bara tröjor, men hittade ett par sommarskor som var jättefina! Ska mäta mina fötter så att jag kan veta vilken storlek jag ska beställa. :)
Igår hände något med min plattång. Den började typ att fräsa och göra konstga ljud. Blev lite småskraj så jag stängde av den. Sen satte jag igång den igen och då fräste den igen. Haha, det måste vara något fel på den, det lät som att den kokade eller något, ska prova den senare och se om den fungerar.




Okej, idag bjuder jag på mig själv.


/ Emelie

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahha, jag vann. Ställde klockan på 08.01 :) <3

2009-01-08 @ 11:24:29
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: loisew

Men, duh! den blev arg -__-

2009-01-08 @ 20:31:05
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0