hålfri människa

Var hos tandläkaren idag - inga hål! Jag blev stort happyface när jag fick veta det. Vill inte borra, verkar så läskigt. Bara ljudet av borren skulle kunna ge mig mardrömmar!

Förkylningen börjar bli bättre men jag mår fortfarande sådär. Var rädd att jag skulle nysa tandläkaren i ansiktet eller något när jag låg där under den där lampan. Det skulle ha varit en kul historia, men jävligt pinsamt för min del. Haha, jag nös ju inte i alla fall som tur var!

En sak jag tänkte på när jag låg där och blev petad i munnen så började dom skrapa lite sån där tandsten eller vad det heter, hahaha. Tänk hur många kilo tandsten de måste samla ihop på ett år hos folkhälsotandvården. Och vad händer när de skrapar bort det? Har de en liten burk de sparar allt i eller hamnar det på golvet? Ryser när jag tänker på det. Inte föratt jag vet vad sjutton tandsten är för nåt, men ändå! Jag hade bara något litet som de skrapade bort, haha, det gick fort. Nä, nu börjar jag bli äcklad av det här så jag tänker slänga in ett videoklipp med Britney Spears Unusual You istället för att babbla om tandsten.



Det är en underbar låt!

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0