har egentligen inget att skriva om

Utom att Shackles är en jättebra låt! Och att mamma inte vill att jag ska vara uppe till 3 idag. Och att det är EN HEL VECKA KVAR TILLS SKOLSHIIIIIITEN BÖRJAR IGEN! HALLELUJAH, PRISE THE LORD! Och såklart att Lars är cool. Glöm inte de sakerna! Skriv gärna upp dem. :)


Lars Eriksson. Foto: Daniel Ohlsson/TV4  Klicka på honom!


Hade egentligen bara lust att blogga. Har absolut ingenting vettigt att blogga om just nu egentligen. Borde kanske gå och lägga mig... måste ju hålla löftet att inte somna efter 3. Närå, 23:43 är väl inte så farligt? Lämna gärna en kommentar mamma om vad du tycker om tiden. Berätta om din åsikt. HAHHAH, förlåt, gud vad jag är sjuk i huvudet. ^^ Okej... nu ska jag sluta innan jag ballar ur totalt!

/ Emelie

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma

Somnar du före 01.00 någon gång ibland iaf så är jag ganska nöjd....eller så gör du som mig och lägger dig senast 23.00...du får gärna vakna före 13.00 ibland också....själv vaknar jag sällan efter 08.00...Puss på dig bästa tjejen min!

2009-01-05 @ 19:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0