här ska rubriken stå

Uhh... kycklingen jag åt tidigare smakade... hm. Hur ska jag beskriva det? Som en blandning av hundmat och hårboll. Det blev en skål fil istället.

Jag kan inte sluta lyssna på skivan. Den är bra! Sääääääääääärskilt Thank you. Har den på repeat så den går om och om igen. Den är lika bra som Ironic ffs! Den är ensam på något sätt. Så skönt att lyssna på en ensam låt helt ensam. Fast inte hela tiden, då blir man ju helt genomensam.

Jag hade planer att byta lakan i sängen så jag drog av allt från sängen, och det var typ en timme sedan. Jag har fortfarande inte bytt. Blir så jävla trött på mig själv och min lathet. Önskar att jag var lite mer effektiv. En fixare. Men det är jag inte, jag är ganska trög, hahahah! Och har dålig humor. Och borde sova nu. Men det gör jag inte sådeså! Nananananana! Hahahahahahah, gud vad jag är dålig.
 
En bild! Det har jag inte bjudit på idag... ska bara ta en.




Oooh, och sådär ser jag ut precis just nu. Tog den nyss. Har fått alldeles för lockigt hår på senaste tiden och min plattång är läskig när den fräser. Fy! Hur ska jag ha råd med allt jag ska köpa? Har beställt The sims 3 också som ska komma i februari. Jag erkänner att jag är en simsnörd. Det har jag varit sedan jag spelade sims för första gången! Fast nu tycker jag att det är lite tråkigt, har spelat the sims 2 så mycket att det nästan har blivit tråkigt. (men bara nästan) Och så vill jag ju ha en mini-pc också! Behöver en, det skulle vara så skönt att ha en egen dator med internet. De är skitsmå, skärmen är typ bara 8-10 tum. Min stationära har ju 19 tum! Lite skillnad. Men de är bra för man kan bära med sig dem typ överallt och skaffa sig mobilt bredband. Tjihoo! Men jag vet inte, de kostar typ 2000-4000 så... mja, det gäller att spara.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

Söt, jag skulle nog också vara en sims-nörd men jag har inte råd med spelen, Hahha :P <3

2009-01-25 @ 10:37:56
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0