i (don't) wanna be made

 Tittar på teve. Made. Det suger, typ bara konstiga wannabees som är med. :)
Skolan idag. Dog lite imorse när jag skulle gå upp. Sen gick jag för sent så jag fick hoppa på cykeln istället för att gå. Dagen har varit bra, vi hade bild för första gången. Men det var trist. Vi fick sitta och måla av frukter. Men det var helt okej.
Har lite ont i huvudet nu och det känns nästan som att jag kommer bli förkyld inom en snar framtid. Men annars är allt braaaaaaaaaaaaa! :) Eftersom att jag inte ska klaga så mycket!

Hahahahaaaa, har ni sett den där reklamen med duvan för Comviq? Han går runt och pratar med sig själv.

"Här går man på grus. Åh, där låg det något i gruset också... här händer det grejer idag. Och här... slät sten? Det var inte dåligt. Ohh...vad finns det här? Oh, titta... titta här är ett löv också! Grus, slät sten och LÖV! Idag händer det grejer!" 

AHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHH! JAG DÖR! Den är bäst! :D

Idag händer det grejer!

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Far är rar

Dillen är söt!

2009-01-13 @ 18:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0