ispåse på huvudet

Kunde inte komma på någon rubrik, och just då såg jag Al Bundy sitta med en ispåse på huvudet på teve. Så det fick bli en sådan rubrik också. Tackar Al!

Idag var det skola och sånt där skit. Ganska mycket läxor, var sjuk förra veckan också så det blir lite att ta igen. Ändå sitter jag här och bloggar. Snark. Lite ont i halsen idag, jag och Linn var inte med på gympan. Vi satt i trappen och löjlade oss istället. Det var ju roligare än volleyboll! :)

Läxor som behöver göras idag:
- Måla dumt äpple med blyertspenna.
- Matte, vilket kan bli svårt eftersom att jag inte förstår.
- Kolla upp spanskaglosorna och plugga lite på dem.
- Helst läsa på lite svenska också.
- Skriva ut papper till so-grejset.

Yey. Vad glad jag blir när jag ser den där listan. Eller inte.




/ Emelie ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0