kan inte komma på rubrik

Hello people! Min nya design har anlänt... vad tycks? :)

Idag blir det stan med mamma. Köpa bikini (som jag glömde att göra igår) och sen vet jag inte vad mer. Fika kanske?
Kommenteringsgrejen funkar igen, så kommentera på nu!
Någon dag blir det Borlänge och jag läääääääängtar. Det är apakul där! Tycker jag i alla fall.
Ooops, nu gick något sönder i lägenheten. Säkert katten som hade ner något av glas.
Men nu måste jag gå och klä på mig. Ja, jag sover lite för länge. Vaknar alltid 11-12 någon gång. Gillar att sova på morgonen. + att jag är uppe ganska långt in på natten. Med det behöver vi inte prata om just nu!

/ Emelie

Kommentarer
Postat av: hanna

finblogg

2009-01-03 @ 13:42:59
URL: http://ladiewarrior.blogg.se/
Postat av: Sofia

hahha, kattskrället! Mmh, vi måste gå på bio allihopa snart.. :P <3

2009-01-03 @ 18:33:59
Postat av: Sofia

hahha, kattskrället! Mmh, vi måste gå på bio allihopa snart.. :P <3

2009-01-03 @ 18:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0