min förväntade livslängd: 78 år

Men det finns vissa saker du kan göra för att förbättra dina chanser till ett ännu längre liv. Gå igenom frågorna igen en efter en, och tänk noga igenom varje fråga. Vad är det du själv skulle kunna förbättra i varje område. Börja dina förbättringar med det som är lättast och sen när du nått resultat så kommer det att gå lättare och lättare. De tre saker som mest förkortar en människas förväntade livslängd är rökning, övervikt och för lite motion. . Skriv gärna och berätta för oss hur det gått för dig och om denna test betytt någonting för dig. Vi är intresserade av att det går bra för dig. Jag önskar dig lycka till. Vill du veta hur din framtid blir enligt astrologin? Titta då på länkarna till höger. Hälsningar Rolf Ekberg. PS Det finns en viktig faktor som vi inte räknat med i denna test. Det är läkarvetenskapens framsteg inom dom närmaste åren. Vi står inför flera genombrott inom många medicinska områden och om du själv kan bidra med att förlänga ditt liv i bara ETT år så kanske det betyder att du får ta del av något medicinskt framsteg som förlänger livet i TIO år eller mer. Tänk på det!

Yey! Jag kommer att leva i 64 år till, hallelujah! Det var ju trevligt att veta. Visst, helt säkert inte ett dugg sant, man kan ju förfan dö om man går ut på en gata och blir överkörd, man kan få någon sjukdom eller nått sånt. Nej, visstja! Jag ska ju tänka lika positivt som Nic Schröder. Undrar hur han skulle tänka i den här frågan...?

Om du också vill göra testet, klicka här!

/ Emelie

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det borde vara något fel på mig. Hade 93 år som min livslängd. x)

2009-01-04 @ 15:56:38
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: loisew

jag blir tydligen 101, om jag fortsätter i samma anda och inte blir överkörd av bussen på måndag d.v.s...

2009-01-10 @ 20:19:35
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0