sagosnö

Det snöar utanför fönstret. Sagosnö! Det är så fint. Katten sitter och glor på mig på sin lilla pidestal. Och nu slickar hon sig på svansen. Intressesmurfarna antecknar nu va? :) Jag har bara så tråkigt! Gustaf spelar nåt spel inne på sitt rum och jag sitter här och trökar. Kanske ska gå in på utesidan? Det var ett tag sedan... hahahah typ bara tre stycken som fattar vad jag pratar om nu, men ni andra får stå ut ändå, hahaha. :)

Nu sitter katten i fönstret och tittar på sagosnön istället för att titta på mig. Skönt, jag gillar inte att ha publik, mahaha.

Åh, det är så trist att bara sitta här. Men jag orkar inte göra så mycket annat, mår sådär. Linn ringde, hon är också sjuk, så då kanske jag inte är den enda som har tråkigt i alla fall, hahahahah. :) Vaknade någon gång före 10 idag, det var otroligt skönt!

Kan någon förklara för mig hur man laddar upp youtube-klipp på bloggen så att man slipper länka till dem? Jag fattar inte hur man gör, har ett konto på youtube, men fattar inte hur man gör sen, hahaha, jag är lite puckad när det gäller sånt där...




Den här bilden på pappa borde göra succé.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Krya på dig! Här är en bra hemsida som kanske piggnar upp. (Hur man lägger in youtube-klipp) Pusshej <3 :)

2009-01-15 @ 21:00:04
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ojdå. Jag råkade glöma att skriva länken.. xD Hahhahahahaha! <3 Här: http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-filmklipp-pa-bloggen-youtube.html

2009-01-15 @ 21:01:37
Postat av: Far är rar

Det där kan inte vara jag på bilden! Jag ser inte ut som ett Miffo-UFO!! Jag är ju "The Hills-snygg" i verkligheten!!!!!//Far

2009-01-15 @ 21:23:44
Postat av: Sami-maaaan

Herregud!!!!!!

2009-01-15 @ 21:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0