sista dagen i frihet

Ikväll måste jag gå och lägga mig typ klockan 16 och gå upp typ 3 på morgonen? -.-  Jag vill inte det.

Känns trist att lovet är slut, men jag får i alla fall träffa flickorna! Det ska bli skoj! ^^ Fast det känns bajs att behöva gå till skolan och faktiskt jobba. Det är något som stör mig. Jag skulle vilja gå dit och bara sitta och lyssna på lärarna för då kanske man kan sitta och blunda lite medan de pratar? Engelskan är värst. Ms McGowne bara maler och maler på om Harry Potter och atmosphere och allt sånt där skit. Och matte är trist, men det vet ju alla redan.

och så ska vi få ny NO-lärare. Mr Harris verkar bra men mr Wynyard var ju så rolig. Man fick ju i alla fall skratta. Helst skulle jag vilja ha mr Nilsson. Han var skitbra, inte för att jag tror att han ens visste vem jag var, jag fick 4 terminen igenom. Han kollade nog bara på mina prov och satte betyg från det.

Idag ska jag städa, har redan börjat lite smått men det är ju så otroligt tråkigt. Tittar lite på All of Us och slöläser bloggar.

/ Emelie ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0