usch

Idag har jag haft känningar i sidan, där jag har opererat mig. Ingen aning varför, men det gör ganska ont. Känns ju sådär, vill verkligen inte att det ska vara något fel. Jag kommer att bli galen om... det är något. Äh, det är säkert ingenting. Men ändå, det känns ju inte toppen. Förra gången sa de att flödet i urinledaren var "okej" och "tillräckligt bra". Inte lika bra som de sagt tidigare. Jag hoppas att det inte är något att bli orolig över, jag har ju fått lite ont förrut. Men man ska ju inte ha några problem egentligen. Äh, det är säkert borta imorgon. Men får jag ännu ondare så måste jag nog gå och kolla det. :'(

Min vänstra njure är förstorad, jag har ingen aning om hur det passar in i bilden. Jag opererade bort ett blodkärl 2002 som låg ivägen för något, jag har aldrig riktigt förstått varför det var ivägen. Sedan dess har allt varit bra. Nu vet jag inte längre. Men jag har haft ont förrut, så det här är kanske ingenting. Jag vill inte vara orolig så jag tänker inte bli det.

Nu ska jag tänka happy thoughts! 

/ Emelie 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0