raaaaaaawr

Hittade en bikini efter att ha letat ett låååångt tag. Det fanns inte badkläder någonstans! Till slut köpte jag en på Stadium som var helt okej.
Sen blev jag sur. Jag vet inte varför. Skitsur. Ville bara lägga mig ner bland de få bikinisarna som fanns och sova där. Men det gjorde jag inte. Förstås. Sen i bilen började jag skratta åt ingenting. När jag kollade på mamma så blev jag full i skratt, det där sura liksom bubblade över. Och så blev jag skrattig. Men hellre det än surig!

Det svider i min mage just nu, så hungrig är jag! Mamma håller på att laga kött med potatisgratäng och det ska bli himmelskt att äta! Måste bara hålla mig tills dess. Låta bli att ta en chokladboll ut kylskåpet eller några chips ur skafferiet.





/ Emelie

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ingen aning hur den kunde ramla ner. Kom kanske åt med foten eller nått. Men den skulle ju ändå ha suttit fast tycker man. :/

2009-01-03 @ 20:16:16
Postat av: Anonym

Söt bikini!

2009-01-07 @ 19:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0