bloggarN

Jag orkade inte blogga igår, var inte på humör. Vi var i Älvkarleby på det där Eldhuset där de har experiment. Mamma och pappa hyrde en film igår som hette "Lars and the real girl". Den handlade om en kille som var kär i en docka som han hade beställt på internet. Han hade någon slags vanföreställning och trodde att hon var en riktig tjej. Helt sjuk handling, men den var bra!

Inatt vaknade jag vid tre av att någon öppnade min dörr. Sedan stod den på glänt och jag tyckte att jag hörde en annan dörr stängas. Men jag var så trött och orkade inte gå upp och kolla vem det var, så jag bara stängde dörren och somnade om. Frågade de andra vem det var, men det var ingen av dem! Läskigt. Kanske någon som gick i sömnen? Det kan inte ha varit Wilma, hon gick ju inte in, dessutom kan hon inte öppna dörrar. Gustaf berättade en sann historia för mig som han hade hört någonstans om en kinesisk man som bott i någons garderob. Han hade bott där och smugit runt på nätterna och snott mat i kylen. Sedan hade de hittat honom efter fyra månader, sovandes på golvet. Det gjorde mig mycket lugnare, tack Gustaf!



På den här bilden ser vi en kines... som bor i en garderob. Mina konstnärskunskaper kommer väl aldrig bli särskilt bra. Apelsinen där representerar maten han har tagit. Och i handen håller han en tandborste. Såklart.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Mackan

det är roberto ma.

2009-07-28 @ 16:20:40
URL: http://galen
Postat av: hjälpborgmästarmasken-kampanjen

RING NU! BORGMÄSTARMASKEN HAR ETT NYTT PROJEKT, EN CHOCKROSA SADEL FÖR MULLVADAR, OCH HAN BEHÖVER MER PENGAR. RING NU, OCH STÖD BORGMÄSTARMASKEN. MEHVAN HAR RINGT, OCH DU SKA GÖRA SOM HAN. (samtalet kostar 5000 kr)

2009-07-28 @ 16:27:35
URL: http://läderbyxor
Postat av: Sofia

Jag ska ha tapeterna i beige, som är den finaste tapetern enligt mig! ;) <3

Jo, asså den här kompisen till Alexander. Jag vet inte varför han skrattar när han tittar på mig, men kanske för att jag är ful eller så är han lite kär i mig.. I dont know. ^^

2009-07-28 @ 19:16:37
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0