candy

Jag har sett I taket lyser stjärnorna nu. Jag blev besviken. För det första så var stjärnorna i taket ovanför hennes säng inte med i filmen. Istället bytte de ut det mot att hennes cancersjuka mamma ser stjärnor i taket på sjukhuset. För det andra så blir hon en trotsig tonårsgangster i filmen som sitter och röker utanför skolan som ett skabb. Och så hade de gjort hennes kompis till en riktig surskalle. Och så har hon en gammal hjälm på huvudet. Och snor pengar av folk. Ledsamt, jag som såg fram emot att se filmen.

Jag har spelat sims idag igen. Det har regnat så mycket ute, nonstop. M&M... humor.

Imorgon ska vi städa på förmiddagen och sedan ska vi till det där plejset i Älvkarleby. Headern jag skulle ha gjort igår blev aldrig gjord. Internet la av. Så jag gör en nu istället.



/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

stackars emelie, chraaaaaa (á la homer) m&m's

2009-07-09 @ 22:42:39
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0