haj

Vi åkte hem en dag tidigare. Jag har doppat mig första gången i år. Jag skrek rakt ut för att det var så kallt, pappa fick dra upp mig i båten igen. Katten var med på båten. Första heliga birman i världen som åker båt! Hon följde efter oss och så blev hon rädd för fåren i en hage på vägen till sjön så hon gick in en bit i skogen och la sig under en gran. Jag fick hämta henne och så hade vi inget annat val än att ta med henne. Hon tyckte det var helfestligt, balanserade liet på kanten av båten och så. Vi hade ingen kamera med oss tyvärr.

I tisdags var vi på Wij trädgårdar med mormor och morfar. Tog en massa bilder, kan lägga in dem.
 
Jag har inte sovit ordentligt 3/4 nätter! Sov typ 5 timmar inatt, mådde så jävla illa att jag var på väg att spy. Så fort jag stängde ögonen såg jag bara krig framför mig, vi såg Band of brothers innan vi gick och la oss, inte bra.



Här var inte katten med på båten. Diggar vi minen?



Fadern ror.

Nu kommer lite bilder från Wij trädgårdar.



Kolla vad som fanns i butiken! Om den inte hade kostat över 800 spänn kan jag lova att jag hade köpt den, satt den på väggen, och lagt ett rött äpple i händerna. Vad hade vi fått då? Twiiilight!



Jag och Gustaf på stor hund av skrot.







Antagligen världens hetaste kille!















Har bytt tillbaka till min gamla header.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Freia - 15 år och gravid

Fina bilder:)

2009-07-22 @ 23:35:43
URL: http://denniondemanaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0