julmos

Gustaf kom på rubriken. Den var fantasifylld och spännande, så jag var ju förstås tvungen att ta med den.

Förlåt för förra inlägget, otroligt oinspirerat och tråkigt. Jag hade ingenting att skriva om. Nu har jag varit på stan med Sofia så jag kanske kan försöka igen.

Jag måste berätta om något sensationellt - mormor har skaffat facebook. Jag utser detta till världens nionde underverk! Fast mormor är ju teknisk av sig, jag tycker det är coolt! Både mormor och morfar finns ju ute på youtube, och det hurrar vi för! Tycker att morfar ska ta sig i kragen och ge sig ut i cyberspacevärlden också. Jag kanske skulle ta och registrera honom på lunarstorm som en mjukstart, höhö. Vi har alla varit där.

Jag köpte ingenting på stan, så blir det alltid när det är rea. Bara för att allt är billigt så vill jag inte ha någonting, typiskt. Sofia köpte Så länge vi båda andas hon ska äntligen börja läsa den nu. Jag har snart läst ut den, läste lite igår. Har nog sett twilightfilmen 20 gånger sedan jag köpte den. Jag kan se vissa filmer hundra gånger på rad utan att tröttna. Jag kommer ihåg när jag såg Mean girls varje kväll, haha! Den filmen är ju inte ens särskilt bra? Men jag gillar den.

Nu ska jag göra sallad.



He wants his pink shirt back...

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag vet inte om jag är så cool men jag gör så gott jag kan.Det får bli de det blir.Fast jag är ju trendigare än morfar.Kram gullhjärta från mormor.

2009-07-08 @ 10:27:19
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0