moahaha

Nej, inte blev det mer spännande. Hittade inte en enda bild på mig som skulle passa in på en header! Har helt enkelt inte tillräckligt mycket bilder på mig själv. Så det fick bli ett par blöta blad istället.

Kopierade det här från Sofia, har tråkigt.

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Uttråkad.
Favoritgodis: Choklad och saltlakrits.
Är det nåt du absolut inte äter: Spya.
Kläder just nu: Grön och stor t.shirt från gd/gif i fyran (!) och randiga pyjamasbyxor.
Musik just nu: Fergalicious & Rehab.
Vad sa du senast: Godnatt!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Stenåldern såklart, duuuh!
Sommarplaner: Åka husbil till norrland, vara i stugan.
Fisk eller badkruka: BADKRUKA!
Saft eller alkohol: Inget av dem.
Hur många kuddar sover du med: Fyra, I'm the pillowmaster.
Favoritväder: SOL OCH EN COOL POOL.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mobil, motorbåt och en GPS.
Spelar du nåt instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Nattuggla.
Sparare eller slösare: Vet inte... köper inte saker särskilt ofta men det är ju inte så att jag sparar dem.
Bästa film: TWILIGHT.
Tror på liv på andra planeter: Ja.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, haha. En krulltott!
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Har du några homosexuella vänner: Vet inte, ingen har sagt att de är det i alla fall.
Tror du på mirakel: Nej.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Öööh?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Inte direkt. Mot vissa.
Ser du på kärleken som ett misstag: Beror väl på.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 0... eller jag vet inte. Får se om jag vill ha några. De verk så geggiga och skrikiga. Tycker inte om barn, bara små bebisar. När de inte skriker eller droppar av något.
Bio eller promenad: Bio!
Är du kittlig: JA.
Snarkar du? Ibland.
Stjärntecken? Vågen.
Rädd för insekter? Nja... stora insekter har jag hemskt svårt för, men sådana där som bara kryper och är menlösa är helt okej.
Äckligaste insekten: Fästingar och den som vi fångade i en burk förra sommaren.
Det här är jag bra på: Att äta.
Bästa bok? Svårt... finns så många bra böcker. Jag älskar twilightböckerna, beroendeframkallande! Och En ö i havet-böckerna som jag läste när jag var vääldigt liten och vi läste första boken i skolan i sexan. Då var det ju bara 4 år sedan jag hade läst dem, höhö. Jag gillar 7B-böckerna också, och Klassresan och Malin+Rasmus=sant. Linas kvällsbok, 1 och 2 läste jag för några år sedan och så läste jag om dem för någon månad sedan, de är skiiitbra! fast jag läste tvåan före ettan, men den var ändå bra!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att vara jättejättejättesnabb skulle ju vara coolt. Eller att kunna bli osynlig.
Vad vill du jobba som? Uäh, det vill jag inet ens tänka på. Vet inte.
Chips, morötter eller godis? CHIPS.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? Ja.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? NEJ. Otroligt onödigt och smärtsamt. Óch FULT. Piercingar är bara äckliga.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Höhö, stökigt.
Gungar du på stolen? Ibland.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Höjdrädd.
Vilken hand håller du gaffeln i ? HOftast höger, men ibland har till och med jag klass nog att hålla den i vänster hand.
Är du rädd för blod? Lite då.
Saltar du på maten? Vet inte.
Gillar du att sjunga? Jorå, men ingen får höra. Någonsin.
Anser du att du är stark? Nej, jag är klen.
Brukar du sola? Nej, orkar aldrig. Så otroligt långtråkigt om man inte har en bok eller en tidning.
Vad gör du om du får hicka? Håller andan.
Röker du? Nej, bara puckon röker.
Snusar du? Nej, samma sak där.
Använder du knark? Här snackar vi om superpuckon.
Kaffe, te eller inget? Inget.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0