oh, i'm so funny



HA-HA-HA-HA-HA. Ser ut som att jag posar och är drogad. Jag öppnar bara dörren! Skrattade rakt ut när jag såg den här bilden, så otroligt roligt! Kass humor, kass bild.



Av någon anledning tycker jag att den här bilden är söt... på ett konstigt sätt. Två år sedan. Klarblå himmel... aah Turkiet...



Den här bilden förtjänar ett riktigt LOL. Herregud! Nio personer som står och ser på kyckling som grillas, joru - VILKEN UNDERHÅLLNING! Ja, ni ser ju på min glada min hur roligt jag tycker att det är. Gustaf verkar däremot tycka att det är väldigt spännande, han ler ju till och med. Det där är faktiskt kyckling som grillas ovanför en vulkan. Det är coolt.

Laddar batterierna till kameran för att kunna ladda upp bilder. Varför? Jo för att jag ska göra en ny header. Tänkte att ni kanske ville ha något roligare än en bro.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

det ser ut som att din mamma precis har sagt att du är adopterad, nej. höhö, förlåt. Svara på mina kommentarer föresten, jag känner mig bortglömd

2009-07-09 @ 19:10:42
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0