hungrig_tjej_94

Min mage kurrar.

Grannarna har låtit idag. Idioter. Jag gick runt och slog hårt med en mopp i taket. Sedan zappade jag fram mtv på teven där de spelade musik och så vred jag upp volymen. Där fick de! MOAHAHA!

Åkte med mamma till K-rauta och köpte handtag till köksluckorna. Mamma köpte en jättesnygg lampa där också, skiiiiiitsnygg verkligen! Bild på den senare. Sedan åket vi till Ica Maxi och handlade mat. Jag tänkte köpa Twilightfilmen med de var slut. Blev ledsen i ögat. Jag betalade maten med mitt kort eftersom att jag är skyldig mamma så mycket pengar. Så nu är vi kvitt, hurra!

Nu måste jag cykla till lägenheten med en cykelpump till pappa, han har tydligen punka.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

hihi, jag får en bild i huvet av den där gamla gubben i vänner i säsong 1 eller 2 som bor under dom och irriterar sig på dom och sen dör han och Chandler blir desperat! :D

2009-06-12 @ 11:52:07
URL: http://loisew.blogg.se/
Postat av: linn

Haha, emelie där fick dom! xD

Hahahahahahha, skulle viljat vara med dig just den stunden :D<3

2009-06-13 @ 19:15:53
URL: http://linnnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0