let there be sims!

Har spelat sims 3 nu och det slutar aldig förvåna mig hur levande spelet är! Min sims chef var gravid senast jag såg henne. Nu när jag kom tillbaka så hade hon en liten son! Så då blev jag ju förstås chockad. Är van vid det här kassa sims 2 där folket stannar i tiden.

Ni som inte gillar sims - blunda!



Här är ungen som jag blev så fascinerad över.



Let there be siiiiiiiiiiiiiiiiiiims! Simssimssims... sims. Simsnörd.




Den här filmen blev lite misslyckad eftersom att jag mest bara letar efter en speciell bok åt min sim (som jag senare hittade i hans katalog) som han behöver till jobbet. Men se i början vilken löjligt hög fart han cyklar i!



Här har jag filmat lite medan min sim sitter och lsäer på en parkbänk och är allmänt tråkig. Filmade lite för att alla ska få se hur det ser ut! Folk som kommer och går och står och snackar överallt. Bilar och cyklister. Allt utanför bokhandeln.

Nu ska jag fortsätta spela lite, sedan blir det sängen.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: lucia

läste att du behövde pengarfusk till sims3? motherlode fungerar på samma sätt som på 2an ;)

2009-06-08 @ 15:30:18
URL: http://luciaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0