152 frågor

152 frågor!
1. ÄR DU BEREDD? - aaah
3. HÖGER ELLER VÄNSTERHÄNT - högerhänt
4. HUMÖR JUST NU - ångest
5. FAVORITGODIS - pepprade döskallar, fast dom finns typ inte längre
6. FINNS DET NÅGOT DU ABSOLUT INTE ÄTER? - blodpudding, sopor
7. KLÄDER JUST NU - pyjamas
8. MUSIK JUST NU - tusen och en natt (repris på let's dance på teve, de dansar till den)
9. NÄR ÅT DU SENAST? - alldeles nyss
10. VAD SA DU SENAST? - vet inte, har inte sagt något på ett tag
11. FAVORITKLÄDER - tights och mysbyxor
12. FAVORIT HANGOUT - vet inte
16. FISK ELLER BADKRUKA? - beror på temperaturen i vattnet
17. FAVORITFÄRG - svart, grått, lila
18. SAFT ELLER ALKOHOL - blanda dem! närå, men saft
19. LÄNGD - 16...2?
20. HUR MÅNGA KUDDAR SOVER DU MED? - 2
21. FAVORITVÄDER - när man kan gå runt naken utan att frysa
22. OM DU VAR FAST PÅ EN Ö, TRE SAKER DU SKULLE TA MED - mamma, pappa, Gustaf
 23. SPELAR DU NÅTT INSTRUMENT - nej
24. MORGON ELLER NATTMÄNNISKA - nattmänniska lätt!
25. SPARARE ELLER SLÖSARE - egna pengar - spara, mammas och pappas pengar - slösa
26. VEM ÄR VIKTIGAST FÖR DIG? - vet inte
27. GYLLENEREGLEN FÖR DIG - va?
28. DET BÄSTA DU VET - hihihi, det ni!
29. BÄSTA LEKSAK - gosedjur
30. BÄSTA FILM - finns många, men typ sex and the city-filmen kanske?
31. TROR DU PÅ LIV PÅ ANDRA PLANETER? - aaah
32. KOMMER IHÅG DIN FÖRSTA KÄRLEK? - ...
33. GILLAR DU HENNE/HONOM FORTFARANDE? - ...
35. TROR DU PÅ MIRAKEL? - nja
36. TROR DU ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA TROGEN FÖR ALLTID? - ja, varför inte?
37. SER DU DIG SJÄLV SOM TOLERANT MOT ANDRA? - ohja
38. SER DU PÅ KÄRLEKEN SOM ETT MISSTAG? - ja
39. HUR MÅNGA BARN VILL DU HA NÄR DU BLIR STOR? - 12
40. FRAMTIDSPLANER? - har inga
41. BIO ELLER PROMENAD? - bio
43. GLASÖGON, LINSER ELLER INGET? - inget
44. TEKNISK ELLER OTEKNISK? - båda
45. ÄR DU KITTLIG? - ja!
46. SNARKAR DU? - vet faktiskt inte
47. STJÄRNTECKEN? - våg
48. RÄDD FÖR INSEKTER? - vissa. igår var jag livrädd för att det skulle vara en megasnigel under min säng, varför vet jag inte? är snigel en insekt?
49. ÄCKLIGASTE INSEKTEN? - slemmiga insekter
50. STÖRSTA SVAGHET? - lathet
51. DET ÄR JAG BRA PÅ? -att komma försent
52. MUSIKSTIL? - jag har alla musikstilar blandade till en
53. LYCKOTAL? - alla jämna tal, HATAR udda tal
54. FAVORITFILM GENRE? - komedi
55. BÄSTA BOK? - som jag vill vara och linas kvällsbok 1 & 2
56. OM DU FICK VÄLJA EN SUPERKRAFT, VAD SKULLE DU VÄLJA? - flyga (även fast jag är höjdrädd)
57. FAVORITORD - pösig
59. CHIPS, MORÖTTER ELLER GODIS? - CHIPS OFC
60. PIZZA ELLER HAMBURGARE? - hamburgare
61. SKRIVER DU DAGBOK? - ja
62. SPORT, A-EKONOMI ELLER BARNPROGRAM? - barnprogram
63. NAMNSDAGSDATUM? - 20 april, FÖRSTA ÅRET JAG FÅTT EN NAMNSDAG!
64. HAR DU NÅGON FLICKVÄN/POJKVÄN? - nej
65. TÄNKER DU NÅGONSIN PIERCA DIG? - nej
66. FÖDELSEDAG - 19 oktober
67. FAVORITCHIPS - lantchips
68. SYNLIGA ÄRR? - ja
69. DINA BÄSTA VÄNNER? - familjen tror jag, haha dom är bäst
70. STÖKIGT ELLER VÄLSTÄDAT? - stökigt
71. GUNGAR DU PÅ STOLEN? - ibland
72. HUR MÅNGA KUSINER HAR DU? - 7
73. DETTA GÖR MIG ARGAST? - djurplågeri
74. HAR DU PROVAT ALKOHOL? - nja
75. I JULKLAPP ÖNSKAR JAG MIG? - länge kvar till jul, men en en ny dvd skulle inte sitta fel
76. SENAP, KETCHUP ELLER INGET PÅ KORVEN? - ketchup & senap
77. SKULLE DU NÅGONSIN FÅ FÖR DIG ATT HOPPA BUNGYJUMP? - njaaaa
78. VILKEN HAND HÅLLER DU GAFFLEN I? - beror på
79. ANSER DU ATT MAN FÅR SKYLLA SIG SJÄLV OM MAN SLICKAR PÅ EN LYCKTSTOLPE PÅ VINTERN? - hahahhaha ja, man kan ju inte skylla på någon annan?
80. ÄR ALLA LIKA MKT VÄRDA? - nej, inte mördare och misshandlare, för det är inget "misstag"
81. VAD HÄNGER PÅ VÄGGARNA I DITT RUM? - tavlor
82. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TAPETERNA? - mörkvitt, jättefult
83. PASTA, RIS ELLER POTATIS? - alla! jag <3 kolhydrater!
84. HUR SKA DIN DRÖM KVINNA/MAN VARA? - perfekt
85. VILKET ÄR BÄST - JULAFTON ELLER DIN FÖDELSEDAG? - julafton
86. LJUST ELLER MÖRKT BRÖD TILL FRUKOST? - spelaroll
87. VILKEN LÄSK ÄR GODAST? - ljusblå fruktsoda och coca cola
88. VAD GÖR DU HELST? - sitter vid datorn
89. BÄSTA RAGGNINGS REPLIK? - hej
90. HUR MÅNGA SYSKON HAR DU? - 1
91. BÄDDAR DU DIN SÄNG? - NEJ, HELT ONÖDIGT
92. BOR DU SJÄLV ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON? - mamma, pappa, Gustaf, Wilma
93. ÄR DU ALLERGISK MOT NÅT? - näej, fast jag tror att jag är lite känslig mot mjölk
94. ÄR DU MÖRKRÄDD? - ganska
95. ÄR DU RELIGÖS? - inte direkt
96. TROR DU PÅ ASTROLOGI?- kan man tro på det?
97. TROR DU PÅ MAGI? - nej
98. SLÄPAR DU FÖTTERNA EFTER DIG? - ibland
99. GYMPADOJOR, VÄLPOLERADE SKOR ELLER SANDALER?- välpolerade skor? vafan är det? hahahahha.  nämen, då tar jag väl sandaler, för om man har sandaler så är det sommar!
100. VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR? - att någon i min familj ska dö, då dör jag hellre själv
101. STÄDAR DU DITT RUM SJÄLV? - ja
102. HUR OFTA STÄDAR DU DITT RUM? - 1 gång om halvåret
103. SKULLE DU KÄKA UPP EN CLEMENTIN FÖR 100KR? - menja
104. HAV ELLER SJÖ? - båda
106. ÄR DU RÄDD FÖR BLOD? - JA!!!!
107. SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT BLI VEGETARIAN? - ja, funderar på det
108. SALTAR DU PÅ MATEN? - ja?
109. FAVORITKAKA - kladdkaka och cookies
110. KAN DU SJUNGA? - alla kan
111. GILLAR DU ATT SJUNGA? - ja
112. VILKET GYMNASIEPROGRAM GÅR/SKA DU GÅ/GICK DU? - vet inte, hjälp mig någon!
113. ÄR DU KÄR? -  inte direkt
114. ANVÄNDER DU DEO? - ja
115. VILKET INSTRUMENT ÄR VACKRAST ATT LYSSNA PÅ? -  galna trummor
116. HUR GAMMAL ÄR DU? - 14
117. FAVORITBLOMMA? - vitsippor!
118. GILLAR DU TECKNAT? -  nej
119. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TANDBORSTEN? - blå/gul
120. FAVORITARTIST - evanescence, alanis morrisette, sebastian karlsson
121. FAVORITLÅT JUST NU - everybody's fool
122. SKA DU DUSCHA IDAG? - ja
123. KAN DU BÖJA PÅ ENA ÖGONBRYNET? - ja
124. KAN DU VISSLA?-  ja
125. KAN DU KNÄPPA MED FINGRARNA? - med höger hand
126. KAN DU VICKA PÅ ÖRONEN? - ja
127. ANSER DU ATT DU ÄR STARK? - NEJ!
128. BRUKAR DU SOLA? - nja
129. VAD GÖR DU OM DU FÅR HICKA? - dricka vatten
131. ÄR DU KATT ELLER HUNDMÄNNISKA? - inget av det tror jag
132. HÅRFÄRG? - brun
135. VAD ANSER DU OM BUSH? - han är en fläskkotlett (inte på ett bra vis)
136. RÖKER DU? - nej
137. SNUSAR DU? - nej, fyfan
138. ANVÄNDER DU KNARK? - 24/7
139. KAFFE ELLER TE? - inget av dem
140. HAR DU DIN NATURLIGA HÅRFÄRG?  ja + slingor
141. ÄR DU NYTTIG? - NEJ
142. PYSSLAR DU MED NÅGON SPORT? -  nej
143. GÅR DU ELLER PLANERAR DU ATT LÄSA PÅ UNIVERSITET? - vet inte
144. HATAR DU DIG SJÄLV? - ja
145. HAR DU EN BESATTHET?  - nja
147. BRIGHT EYES ELLER - wtf?
148. KILLE ELLER TJEJ? - va?
149. VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN? - hihi, jag vet
151. VAD SKA DU GÖRA INOM NÄRMSTA VECKA? - plugga och vara förbannad
152. NÅGRA SISTA ORD? - det här sög

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; tack :D

samma här "/

gör du då?

2009-03-15 @ 15:06:35
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0