apartment heaven

Idag var vi och såg på en lägenhet. Den var... rätt så perfekt. Väldigt perfekt faktiskt. Vi ska se en till lägenhet imorgon. Men den vi såg idag... mm-mm!

Ja, vad händer nudå? Vet inte... ingenting typ. Fan vad tråkigt jag har. Är så trött att jag skulle kunna hänga upp-och-ner i taket och sova. Som en sån där flygande råtta. Vad heter dom? Fladdermus! Tänkte först att det hette fladdertacka, men så är det ju inte.

Idag... kom jag försent. Fyra minuter. Hade glömt en sak hemma och vände på halva vägen. Då hjälpte det ju inte direkt att jag redan var lite sen från början. Jag har jävligt jobbiga laster...  dålig på att passa tider, glömska, lathet och klantskallesyndrom. Till exempel så har jag inte laddat kameran än. Och så har jag inte städat rummet. Orkar inte.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

men emelie då..! ;D <3

2009-03-09 @ 19:01:30
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Modern

Glöm inte alla fantastiskt goda egenskaper du har också min älskling!

2009-03-10 @ 08:13:36
Postat av: sofia

Var det någon lektion idag som liksom var viktig? Om ni gick igenom någonting eller om ni fick någon läxa eller så? ;P Kram Sofia

2009-03-10 @ 16:08:13
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0