bärfis

Sitter här ensam och lyssnar på musik. Jag måste säga att jag lever ett intressant liv.

Gustaf är ledig imorgon. Bara därför vara jag tvungen att hålla fast honom och trycka ner honom på golvet... på skoj såklart, hum. Nu är han inne på msn. Han är hos mormor och morfar och ska sova där. Så nu kan vi ju sitta och skriva normala saker till varandra... det här fick jag av honom:

Gustaf Niklas Hermansson säger: din appsvettiga kallopsko

HAHA, han är bäst.

Idag var det skola. Tapeten inne på den otroligt "fräscha och nyrustade" tjejtoaletten är redan förstörd. Den ser ut som en dålig kopia av en rosa tuggummikula, det är förolämpande att vara därinne. Men det var ju en diss att killarna inte fick sin toa omrustad, hehe. Det är bara för att alla killar är sämre än tjejer. Tjejer har ju ägg... ni vet. HAHA.

Igår fick vi en ny lärare i study hall. Hon var underlig. Men Jesper var ännu underligare. Han kaxade sig mot henne som en sådan där liten chiuaua gör mot en stor hund, ni vet? :)



/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

Ghawd emelie! Jag älskar din humor och ditt sätt att skriva på! :D

2009-03-05 @ 19:10:59
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0