cutiepie

När jag klickade på översikten kom den här kommentaren upp:

Kladdes Kebab:
Du é söööt som socker! Blandad sås? Kram/Kladde

På ip-adressen såg jag att det var min kära far. Vår familj är så otroligt normal och sund. Inte alls konstig.

Idag blev det teater för 8A. Eller förresten, teater kan man inte kalla det. Det var två personer, två instrument, och en man som skötte ljuset. Och så ska vi inte glömma pinnen som hade en hatt på sig! Det var en skildring av Edith Piaf... ungefär. Människan som spelade Edith Piaf sjöng en och halv timme i sträck. Vi satt på fjärde raden, rätt långt fram, och hon såg in i mina ögon ett antal gånger när hon sjöng. Jag höll på att bryta ihop i gapskratt varje gång. Hon sprang upp i publiken och sjöng till Adam i vår klass. Han satt typ och såg helt iskall ut och himlade med ögonen. Såg knappt på henne. Alla skrattade men Edith Piaf fortsatte sjunga. Sedan kom hon upp till Jesper (som satt snett ovanför mig) och började sjunga till henne. Han sa åt henne att dra, det var askul! Alla skrattade ännu mer, men Edith Piaf stördes inte. Hon fortsatte sin "skönsång". Herrejävlar vilka tråkiga 90 minuter det var. Pjäsen bestod av två personer och en pinne.  



Här har vi de två som medverkade i pjäsen.



Glömde nästan den här snyggingen som också medverkade!

Mamma och pappa var och såg en lägenhet idag på skoltid som jag skulle ta ledigt i en halvtimme för att följa med på, men så kom jag på att det var teater och sket i att följa med. Pjäsen sög och mamma sa att lägenheten var perfekt. Fan fan fan, jag skulle ha följt med!

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

Hahha, du skrev att 'och började sjunga till henne' Men det ska ju vara 'och började sjunga till honom' Hahhha. Jesper sjöng till Edith Piaf. xD<3

2009-03-18 @ 20:21:58
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0