fröken löken kom på besöken

Idag var det skola, NO-prov, presentation av våra kära öar på engelskan (vår ö fick det originella namnet Bob), och matte med mr Hedgepeth som hade ett lagomt blått öga. Han hade tydligen slagit sig på basketen, men det såg snarare ut som att han hade retat upp någon. Han berättade om att en sjuksköterska hade grävt runt i hans öga med en spruta. Det hade han kunnat skippat, jag hade inte saknat informationen!
På NO:n hade vi en gammal retardkärring, och jag kan slå vad om att hon aldrig har hört talas om vad en bh är för något. Vi hade henne i onsdags också, what a nightmare. De som hade stolen lite utdragen och stod framför den fick minsann skjuta in stolen och stå bakom den istället. Jorå, så skulle det göras! Och hennes favoritmening verkar vara: "dumma frågor får dumma svar". Så man vågade ju inte fråga så mycket. Hon verkar tro att hon kommer från Storbrittanien för hon försöker prata med en sådan dialekt. Dialekten blir bara sur och jobbig att lyssna på. Surare och petigare gammal get får man leta länge efter.

Linn följde med mig hem idag efter skolan. Vi kollade lite på datorn, tittade på teve och så stickade Linn lite. Wilma blev lite crazy och sprang runt för att sedan sätta sig i en skål. Hon försökte också leka lite med Linns stickning. Vad gjordes mer under denna produktiva eftermiddag? Jo, just det! Jag råkade sätta mig på en tumstock som gick av. Vi får helt enkelt köpa en ny.



Ja, som sagt satte sig Wilma i en skål precis som alla andra katter.



Sedan satt hon i den och hade väldigt blå ögon.



Linns väska luktade mysko(xe).



Linn skulle smyga lite på Wilma som var loca!



Wilma hoppade upp och avslöjade Linn, och det roliga var över.



Så ser Linn ut. Hon är fin!



Och såhär ser jag ut. Inte lika fin. Fast håret är jag är skapligt nöjd med! Igår när jag kom hem så hade frisören plattat det och det var finfint... sedan duschade jag och fick cp-lockar.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: natta

åååh det där såg ut som min killes förra katt som dog :(

2009-03-27 @ 19:05:47
URL: http://natalies.se
Postat av: Sofia

Ni båda två är så fina&söta! Och våran grupp på engelskan hette DIE.. Hahhha, jag skrattade så jag fick tårar ;) Och kärringen dära... Jag säger bara bh.. kram <33

2009-03-27 @ 19:41:13
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Jenny-The Killer Princess

exakt ja tycker nån kan skänka mej de vi borde starta en insamling så nång er oss massor med fliiss hehe

2009-03-27 @ 22:18:37
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tackar för kommentaren,

jag vet blir galen på att man inte kan ändra

den - bloglovin,

jag tror helt enkelt att man måste göra

ett nytt konoto?

nice blogg du har, haha kan du länka mig eller ngt (of course länkar jag tibx) ?

har inga läsare men du verkar ha många,

kisses

2009-03-28 @ 10:11:04
URL: http://baramatildaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tackar för kommentaren,

jag vet blir galen på att man inte kan ändra

den - bloglovin,

jag tror helt enkelt att man måste göra

ett nytt konoto?

nice blogg du har, haha kan du länka mig eller ngt (of course länkar jag tibx) ?

har inga läsare men du verkar ha många,

kisses

2009-03-28 @ 10:11:06
URL: http://baramatildaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Gullig katt! :)

2009-03-28 @ 12:24:47
URL: http://alexandrapalfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0