jag är tydligen otroligt ful

Tog ett test på facebook som hette "hur snygg är du?". Jag fick resultatet "inte snygg alls". Och jag fick till och med en bild till!

B21_profile Den är pytteliten, men man ser ju ändå... jag tycker hon är rätt sexig ändå. Höhö.

Idag var jag i skolan, hade en rätt bra dag som jag skrev tidigare men var tvungen att avbryta. På hemkunskapen skulle vi göra kräm av saft, vatten och potatismjöl. Mumsig blandning, något en liten treåring skulle blanda ihop. Men inte ett gäng fjortonåringar.

Och så är det internationella mattedagen idag! I morse fick vi sitta i datorsalen och spela mattespel mot folk från hela världen... tror att jag ska logga in igen, man kan vinna priser och sånt skit. Kollar på Grey's Anatomy nu, det är rätt bra, men Desperate Housewifes är bättre. :)

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Shane MacGowan

Dillen, här kommer dagens YouTube tips: "Jack's Heroes", http://www.youtube.com/watch?v=Wotxd2uqP1c, play it and dance with your friends (or with your enemies...)! Hugs/Shane



2009-03-05 @ 10:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0