man blir glad

När Alla går vidare till globen. Nu menar jag inte att ALLA gick vidare, det skulle bli rätt trångt i globen då tror jag, har hört att det är en rätt liten lokal... nejnej, jag menar LÅTEN ALLA MED SOFIA SOM GICK VIDARE! Happyface! Men hon såg förjävlig ut, konstiga kläder och riktigt underlig frisyr när hon satt där och väntade. Men hon är bra som fan.

Nu sitter jag och hånar Anna Skipper med chips och godis. Har inte rört på mig ett dugg idag heller, bara varit hemma, suttit på arslet och ätit. Har inte stoppat näsan utanför dörren ens en gång, vad ska det vara nödvändigt för? Det är bara kallt och jävligt där ute. Det som stör mig just nu är att grannarna verkar vara väldigt taggade ikväll för de springer runt däruppe som om de hade druckit fem liter energidryck var.

Alexander Bard hade på sig sin ridhjälm idag förresten! Det lyste definitivt upp min kväll, jag diggar honom och hans style. Han är ju cooling. Med skägg och rymddräkt, och såklart ridhjälm. En HÖG ridhjälm till och med! That is the shit! Tror att jag ska hylla honom genom att låna mina kära vänners ridhjälmar och ha dem på mig någon dag...

Ja, vad händer nudå? Utesidan kanske... och mer chips och godis. Och så kanske jag ska hotta upp kvällen riktigt ordentligt och gå och se efter om vi har någon form av kolsyrad dricka i kylskåpet. Där kan man snacka om glamour.


Ohja, för han är cool! (notera att han ser mycket kortare ut än alla andra)

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

hahha, du kan få låna min ridhjälm om du vill ;D <3

2009-03-07 @ 23:30:36
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0