mäxxi

Promenad med mamma till ica maxi idag. Sedan in på Din Sko och köpa skor till Egypten och vårskor. Sedan hem igen. Sedan hamburgare snart. Ah.

Gillade ni Gustafs inlägg då? Andedräktsblöja är ett ord jag inte hade hört talas om innan hans inlägg. Pappa vill nu också gästblogga, men vi får se hur det blir med den saken. Han säger att han har viktiga politiska saker han vill få fram. Är det någon som skulle vara intresserad av att höra pappas åsikter? Haha, det där lät taskigt, men jag menade det inte som det lät.



Den här bilden är äkta humor.

Senare blir det väl till att dränka min sorger av sims 3:s framflyttning med lite äkta sims 2-spelande. Mina planer är att göra ännu ett försök att skapa en riktigt lång släkt. Den har gången SKA jag lyckas! Moahaha! Gustaf och jag planerade förrut att bygga upp en äkta barnanstalt med celler på sims, men vi orkade inte. Det var inte så kul att plåga små sims-barn som vi trodde att det skulle vara... kändes liksom lite barbariskt och hjärtlöst.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Olessia

hahaha du gissade rätt :D

2009-03-21 @ 13:29:19
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack söta du :) och desamma!

2009-03-21 @ 14:23:29
URL: http://nathalielieberth.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Oj, desamma kanske var fel. hehe :) Men men hoppas du har en bra lördag!:)

2009-03-21 @ 14:24:19
URL: http://nathalielieberth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0