om kärlek var värme, skulle jag ge dig solen

Idag har jag haft riktigt ordentligt tråkigt. På gympan var det basket. Vi var fyra tjejer och Philip i vårt lag. Vi förlorade alla våra matcher. Efter skolan stod jag och Linn och packade väskorna och då kommer Alex och undrar om han kan få en hejdå-kram. Det kunde han glömma. Sedan frågade han Sofia också, men hon hade inte heller någon lust att krama honom. Gillar honom inte, konstigare människa får man leta efter!

På torsdag har vi SO-prov, men eftersom att jag inte är i skolan på torsdag får jag göra det på onsdag istället. Det var tur, jag skulle nog glömma allt efter 12 dagar! Ska plugga idag, fyra revolutioner. Suck... och så har vi bildläxa. Hitta en bild och beskriva den. Och så måste jag tänka ut något att skriva om på engelskan... var den imorgon eller på fredag? Någon vänlig själ som kan berätta? Flest röstade på fredag i alla fall, men ändrade hon det efteråt?

What else to write about? Ingenting typ... ska väl packa lite också. Och se Vänner. Vill köpa ny tandborste också, men det kan jag väl inte göra idag. Ska ringa mor och far som är på affären.



Slänger in en video bara för att jag vet att ni älskar det... eller inte. Jag är inte så vacker i den här filmen.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0