pappas humor

Jadu pappa. Vad du har emot skattemyndigheterna vet jag inte, men du verkar inte gilla dem. Pappa skickade en kommentar där han hette "Skattmasen på skattemyndigheten" och om någon vill mejla denne person så var e-postadressen [email protected]. Ja, där ser man. Så mejlbomba den här personen nu! Han hade länkat till det här klippet nedanför; Clownen Manne och apan KoKo! EN BANAN!




Skola dag. Slutade efter lunch. Det serverades skabbiga kycklingklubbor i matsalen så vi åt äcklig lax istället. På NO:n höll jag på att dö hela tiden. Dels för att det är så tråkigt, dels för att läraren är trist och bara snackar hela tiden, men MEST för att jag hatar blod och sådant! Och det är andning och sånt där skit vi håller på med nu, och där pratar dem HELA TIDEN om hjärtat och blodomloppet och sånt där. Jag kan inte läsa det. Jag förstår inte hur jag ska kunna lära mig det om jag inte ens kan läsa boken utan att det kryper i hela kroppen.

Idag på vägen till skolan stirrade TRE personer på mig. Fattar ni det!? TRE STYCKEN! Vad är det för fel på mig? Varför stirrar folk på mig? Stirrar de så på alla andra också, eller är det bara jag som har otur och går förbi alla som äter glopulver till frukost?

/ Emelie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0