sex & the city

Jag älskar filmen! Även om den är ytlig ibland när de pratar om märken (något jag absolut inte förstår mig på) och sådant, så är den rätt smart gjord! Allt hänger ihop. Jag blir glad av den, min nya favoritfilm!

Gustaf och jag ska delta i Earth Hour. Det blir väl kanske lite monopol eller kortspelande. Jag har ett monopol med kreditkort som kräver batterier och han har ett med spiderman-tema. Hm... det kanske bli kortspelande istället. Mamma och pappa ska se Robinson och vägrar vara med.

Nu har jag tråkigt. Har ätit kakor, chips och druckit cola. Och så smakade jag lite fetaost av mamma och pappa. Är rätt hög på socker! Vet inte vad jag ska göra. När jag har tråkigt äter jag, även om jag är mätt. Så det blir en del ätande. På fucking torsdag bär det av till Egypten, och då blir det kul i en vecka! Jag kan inte fatta att det bara är 5 dagar kvar! Då blir det sooool, vind och vatten! Höga berg och djupa haaav.



Höhö, den här är filmad förra helgen. Flummig och oseriös... observera att man inte hör ljudet på min kamera så jag trodde att den inte spelade in ljud... men tydligen så gör den det. Så nu får ni höra också, lucky you. Vi går runt och sjunger Sarah Dawn-Finers låt. Jag är ful som fan i filmen. Och jag sjunger... så försök att inte lyssna, vet inte hur man tar bort ljudet på de ställen man vill, någon som vet? Skulle vilja lägga till ett pip-ljud där jag sjunger.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sådärja....då var man till allmänt åtlöje.....:D

2009-03-29 @ 08:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0