stolt

Jag gjorde nyss pommes frites utan att brandlarmet gick av! Framgång! Ville inte ha potatisbullar eftersom att jag åt det igår, så jag gjorde pommes frites istället. Ville ha bearnäsås till men då hade den bestämt sig för att vara slut. Så jag kokade gräddsås istället. Mums med pommes frites, ketchup och gräddsås... njaaaa.

Det kommer förhoppningsvis bilder på bloggen snart, har blivit lite tunt med sånt på senare tid tycker jag. Min kamera har varit urladdat sedan jagvetintehurlängesen. Så jag ska ladda batterierna snaart... inte så jobbigt egentligen, bara att sätta i batterierna i laddaren. Men jag är så ini ställetdärdjävulenbor lat.

Nu ska jag fortsätta på min festmåltid.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0