welcome back to winterland

Det snöar ute! Vafaaan! Blir förbannad. Skulle det inte bli vår nu? Det är ju förfan mars! Vad är det för fel på vårt land!? Det enda som är rätt är att det inte är jordbävningar och aktiva vulkaner... sedan förstör klimatet och Fredrik Reinfeldt vårt land. Vad bor jag i för bajsgegga egentligen? Varför är jag född här? Det har jag aldrig gått med på!

Skola. Det var skinkspya och pasta till lunch. På NO:n fortsätter plågeriet... blod, hjärtat som pumpar och olika blodådror. Jag kommer att dö i mr Harris klassrum! Det är så otroligt frustrerande att sitta och läsa och höra Harris-Barris snacka om blod. Det värsta som finns efter Sverige och moderater!

Det här blev ett mycket aggresivt inlägg mot regeringen. Rawwr!



Guess what? Min kamera har batterier nu! Yeey! Jag lyfte på mitt lata ass och satte i batterierna i laddaren. Mycket ansträngande.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Okej, ;)<3

2009-03-11 @ 16:49:15
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0