b-skogen

Nu är jag hemma. Tog av mig de där konstiga röda byxorna och satte på mig ett par jeansshorts som är för trånga i midjan. Jag lyckades i alla fall få plats någorlunda i dem. Linn ringde och sa att vi kunde ta med oss en filt, så jag tog med en. Sedan skulle jag träffa henne vid busshållsplatsen vid skolan. Kom dit liiiiite för tidigt eftersom att jag hade så tråkigt här hemma. Så jag satt där och lyssnade på musik. Sedan cyklade vi dit och träffade Loisew på vägen så vi gick resten av vägen. Sedan satt vi där i boloungerskogen och slöade på filten. Alla tog kort och så fikade vi. Vi satt där och hade kul i ungefär en timme och sedan satt vi ofrivilligt kvar där en timme till. När våra mobiler var prick klockan tolv gick vi. Inte en minut i onödan!



Linn var såklart tvungen att ta en bild på mig, även fast jag ser ut som en gås.



Jag hade jordgubbar, mihihih. När jag tog upp påsen ur påsen (hm?) så rann det ut jordgubbssaft på mina byxor. Fint! Bra jobbat! Sedan spillde jag ut lite cola också. Vad ska jag göra åt mig själv?



Ante hade klippt sig. De där två pöjkarna försökte hela tiden ta bilder på den lilla flickan i vänstra hörnet...



Gissa vem?



Mycket bilder. Jag älskar bilder, det är oftast mycket roligare än text (inte alltid), så när jag väl lägger in bilder så blir det mycket bilder. Bilder, bilder, bilder.... bilder.



Malin: "EMELIE, DET DÄR ÄR OFÖRSKÄMT!" hahaha! På slutet blev det konstigt, vettefan vad jag håller på med. Filmar Sofias ben, haha.

Ska nog ta och ladda kamerabatterierna nu så får vi se om jag kanske går ut senare och tar lite foton. Ska läsa lite bloggar nu och sedan blir det sims! Bara en vecka kvar till sims 3 nu...

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

hihi, du ser inte ut som en gås heller! Du var jättefin, <3 Men jag däremot.. usch :P

2009-05-29 @ 13:37:58
Postat av: Ante

Även fasst Danne och jag försökte hela dagen, så var det oscar som fick bäst bild på henne :(

2009-05-29 @ 20:07:10
URL: http://www.youtube.com/user/ELMUPPODAGREAT
Postat av: Sofia

hahhahaha! Snygga ben.. Ser ut som ett par uppblåsta elefantöron eller nått. xD <3

2009-05-29 @ 20:14:34
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: linn

Haha, vad fin jag var då. (not) x)<3

Lilla flickan i hörnet, det var visst jag :o

Tappat mobilen har jag också gjort, vetinte vart den är, :/<333

2009-05-30 @ 08:58:00
URL: http://linnnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0