feel-bad

Ingen uppdatering den här helgen heller, har varit i stugan. Nu är jag i alla fall hemma. Jag tror att jag mår illa. Och så har jag haft lite småont i halsen hela dagen, och i huvudet. Det bådar icke gott.

Den här videon peppar mig. Killen är ju helskön! Kycklingar, kräftor, bananer, bullar och vetesjutton allt som hoppar in i bilden! En av de bästa musikvideorna jag någonsin sett. Humorn är sämst.



Jag är så trött att jag inte ens orkar berätta vad som hände i helgen. All livsglädje har sugits ur mig och jag känner mig så jävla trött på skiten. Jag tror inte ens det kommer att hjälpa med sommarlov. Jag längtar till praoveckan.

Imorgon ska väl jag redovisa på svenskan. Jag hatar New York.



Vi har sugrör i stugan... det har vi inte hemma.



Det har kommit blad på träden! It's amazing.




Baka, baka liten kaka.


 

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Mysigt i stugan :)

Den var jättebra musikvideon :D<3

Kommer gå super på din presentation, det vet jag, känns så in i norden skönt att jag har gjort!:D<3

2009-05-03 @ 19:16:13
Postat av: Louise

oh my, alltså.. låten var förvånadsvärt bra! Inga falska toner här inte.. mm. bullen

2009-05-03 @ 20:13:52
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0