fredag!

Helg helg helg! Skönt! Mattequiz idag, gick finemang. Vi fick ha Harris sparris på NO:n vilket var en oerhörd lättnad. Fick hem en liten kopia av provet vi gjorde på magnetism. Ska göra den hemma eftersom att jag inte fick godkänt på det. 6/20... suckah!

Stugan senare... så inga inlägg den här helgen heller, tyvärr. Ni får hålla er. Alltid när jag kommer hem på söndagarna har jag 100+ inlägg i bloglovin, haha. Bli medlem genom att klicka på den konstnärliga skylten med människan vid länkarna som jag har varit så snäll och satt in!



AAAAH! Snart kommer det! Shiiiit vad kul jag ska ha, helt själv i mitt rum (apa). Ska sitta och nörda i flera veckor! Förhandsbokade för ett f-ing halvår sedan, nu är det äntligen dags! Jag kommer att sätta in en sådan här så ofta jag kan, hihi. I äkta simsstyle. Lägg på två dagar bara, för det kommer ut 4 juni i Sverige och andra juni i USA.



Ihihihihihiihihiiihihihih! Har spelat sims sedan jag var 6 år, gissa om jag är taggad på det här efter 8 års simsspelande?

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0