gruvan

Min helg har varit händelselöst, så vänta er ingenting. Läs på egen risk, typ.
 
Har faktiskt läst ut "när jag hör din röst". Åh, vilken fantastisk bok. Har redan köpt tredje boken. Ska börja läsa den nästa helg så jag har något att göra. På fredag riktar vi våra näsor (nytt uttryck) mot Lindefallet, lilla byn i Hälsingland där farmor och farfars stuga ligger. Gustaf och jag ska vara där över helgen medan mamma och pappa roar sig i stan.

Jag har sims 3-abstinens. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, det är så lite tid kvar nu! Längta, längta, längta!

Har inte läst engelskan än, borde väl göra det om jag vill fortsätta ligga bra till hos ms McGowne. Inte har jag gjort någon SO heller, dumt. Jag är mästare på att skjuta upp saker, you know. Skjuter alltid upp pluggandet till sista sekund. Har inte ens ägnat en blick åt NO-testet jag fick hem i fredags. Suck, stön, oink och bröl.

ALLA TJEJER GÖR TESTET
tonåren / kärlek / vänner / mogenhet / nöjd med


Tonåren

Hur gammal är du? 14
Har du det bra hemma? Ja
Har du bra självförtroende? Beror helt på situationen
Kan du lita på dig själv? Enda personen jag litar på till 100%
Hur tycker du att ditt liv är? Beror på vad man jämför med
Har du ett bra liv tycker du? Ja
Vill du ändra på något i ditt liv? Ja
Är du nöjd med din kropp? NEJ
Något du vill ändra med din kropp? Ja

Kärleken

Har du någon kille/tjej? Nej
Vill du ha kille/tjej? Känner inget som helst behov av en kille.
Gillar du någon nu? Nja
Trivs du tillsammans med någon kille/tjej? Ja
Gillar du långa eller korta förhållanden mest? Va?

Vänner

Har du bra vänner? Jarå
Du tycker om att va med dina vänner? Värsta jag vet. lololol, hihihi
Har du många vänner? Nej
Vad heter dina bästa vänner? De fyra musketörerna
Vad är bäst tycker du, med få bästa vänner, eller med många som man inte kan lita till hundra? Sällan den här frågan kommer: FÅ BÄSTA VÄNNER

Mogenhet

Har många sagt att du är mogen för din ålder? Inte direkt
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? På öppet hus på engelska skolan undrade den yngre av syslöjdslärarna om jag skulle börja sexan. You do the math.
Har du fått höfter? Mh
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma och "leka"? Båda är kul... men jag lutar nog mer åt stan.
Du älskar att shoppa? Yes!

Nöjd med?

[x] Ögon
[ ] Näsa
[ ] Händer
[ ] Fingrar
[ ] Naglar
[x] Ögonfransar
[x] Läppar
[x] Öron
[ ] Ögonbryn
[ ] Ben
[ ] Ansikte
[/] Hy
[ ] Lår
[ ] Hår
[ ] Röst
[x] Fötter
[ ] Tår
[ ] Rygg
[ ] Armar
[x] rumpa
[ ] mage
[ ] helheten

Oh, vilket blomstrande självförtoende jag kände här på slutet då! Det är inet mycket man är nöjd med.

/ Emelie

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hey! Du ska egentligen ha alla rutorna i kryssade. Du är jättefin Emelie, synd att ditt självförtroende inte är lika fint.. <3:)

2009-05-10 @ 18:58:50
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0