har du sett det där stora trädet därborta!?

Jag har skitont i halsen. Buuhuhuhu. Är inte så snorig och jag hoppas att jag inte kommer bli det heller. Känns bara som att jag har eld i halsen. Har känt mig småkrasslig hela dagen, men förhoppningsvis blir det bättre till imorgon.

Har nyss slängt iväg lite bilder till mamma som hon ska skriva ut, så Sofia om du läser det här så vet du att vi kommer ha bilder till imorgon! Bara 6 bilder (ville inte skriva sex bilder, kan misstolkas av de som inte har lärt sig att man inte ska särskriva), men hittade typ inga bra. Kan ju skriva ut mer om det blir kris, hehe.

Fick ont i foten på gympan idag igen. Uscha. Och så har jag ju ont i halsen... skulle inte ha varit med på gympan, men jag hade ju ingen lapp så jag ville inte (orkade inte) krångla till saker och ting. Ska se på Twilightfilmen och trösta mig. Sofia den gulleplutten lånade ut Edward till mig en dag! Skoj.


En sådan vill jag ha... dregel...

Just det! Dagens citat:
"Vad finns det här bakom?"
"Jamen det är väl där man sover..?"
Bara för att Frida är söt!

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Awwwh! Bara för jag lånade ut Twilight till dig, så kan väl jag få en sån tröja av dig..?! Det låter väl bra! Eller nej. Jag kan få sju tröjor eftersom det är sju dagar i veckan.. Hahhha :D<3 Give me

2009-05-12 @ 17:10:07
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sex bilderna var jättefina. Hahhahahhahah ;D<33

2009-05-12 @ 17:11:18
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, gullunge ;) <3

2009-05-12 @ 18:04:40
Postat av: Linn

Haha, x)

2009-05-12 @ 18:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0