long time no see

Huvudet sitter kvar. Likaså armar och ben. Jag lever... tror jag. Hoppas jag! Mår bra. Lite huvudvärk som vanligt, men annars är allt finfint.

Idag hörde pappa ett skrik ute i skogen. Han började springa dit för att se om det var Wilma som fastnat i en rävsax eller något... men han hittade ingenting. Jag blev orolig och tog med mig Gustaf ut i skogen för att leta efter henne. Såg någontin bakom ett träd som hade ögon och päls...
Jag: Vad är det där!?
Gustaf: Va? *vrider huvudet dit jag kollar*
Jag: EN RÄV!???
Gustaf: !
Jag: Ett rävhuvud!
Gustaf: Hm... bara huvudet.
Jag: Kanske var den som skrek?

Sedan kom Wilma skuttandes så det var inte hon som skrek i alla fall. Skumt det där med rävhuvudet, såg ut som det var kapat och inte avbitet. Och kroppen var borta. Kanske finns någon i Ockelbo som gillar rävkroppar som går runt och skär av huvudet på stackars oskyldiga rävar. Använder kropparna som plädar... nej usch! För bisarrt för att tänka på.

Vill meddela till folket att jag nästan har läst ut sista twilightboken. Riktigt sorgligt. Sofia nu får du ta och skynda på för det händer så mycket i den och jag måste ha någon att diskutera den med! Haha. Har kanske 150 sidor kvar. Vill nästan inte läsa ut den för då är det över... snyft.

Jag vill även meddela att det är 11 dagar kvar tills sims 3 ramlar ner på min dörrmatta och 8 dagar kvar tills vi får nyckeln till nya lägenheten! Niiiice! Ikväll tror jag att vi ska dit och kolla. Kommer knappt ihåg hur det såg ut! Nu borde det ju vara lite mindre saker där så man får se hur det verkligen ser ut. Ska bli kul.

I fredags var vi på parkbadet och badade. Dagen efter (igår) hade jag både nackspärr och ömt arsle. Otränad? Ja. Idag är nacken bättre men det gör fortfarande ont att vrida den åt vänster.

Och till sist så är det prao imorgon. Gävle katthem, here I come! Hörde ni hur supermanlåten spelades upp där? Så tuff är jag. Frida och jag ska plocka bajs, klappa katter, kamma dem, mata dem. På papperet stod det även "pälsvård" men jag undrar om det inte bara är att borsta dem. Hoppas att det inte innebär dusch eller något (men det kan jag inte tänka mig att de har på katthem) för när en katt ska duscha blir det rätt jävligt. Wilma blir ju galen! Hon har också en tendens att kissa varenda gång hon duschar, så jag hoooppas att det inte innebär dusch!

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

haha, en av mina katter gör det också. KISSE-katter! xD lol



förlåt.. dåligt skämt.

2009-05-24 @ 18:58:27
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0