rosa dammvippa

Prao idag igen. Kameran får tas med imorgon, glömde bort att ladda batterierna igår.

Idag var det inte särskilt mycket att göra på katthemmet. Det är mycket folk där för att vara ett sånt litet katthem så det finns inte så mycket att göra. Även fast de vuxna där bara fikar och röker hela tiden så finns det inte mycket att göra. Idag städade jag och Frida tre kattrum av fyra och ändå hade vi ingenting att göra efter en timme. Jag visste inte riktigt vem som var Peps idag. Inte när man inte gick fram till honom. Det hade kommit ännu en svart katt till katthemmet, så nu finns det fem stycken svartingar att hålla reda på. Väldigt svårt! Man vet att det är Peps om man går fram til honom och han börjar vrålgosa. Annars kan det vara vem som helst!.

Nu är jag hemma hos mormor och morfar När vi hade skjutsat hem Frida åkte vi till Jula och kollade lite. Jag fick en rosa dammvippa, höhö. Kostade bara tio kronor så man lär ju slå till, typ. Hatar att damma med disktrasa så det här kanske blir en totalomvändning i mitt rum?  Lol.

Ska stanna här tills på torsdag. Mamma är i Düsseldorf och pappa är i Göteborg. Och eftersom att jag älskar bilder ska jag ladda upp bilder från deras dator, alltid kul att se gamla bilder.



Moster och tremänning. Med andra ord Jeanette och Tilda.



And that's me för länge sedan.



Det vettefan?

.

Undrar vad jag tänkte på när de tog den där bilden.



Fyra år till, sedan är jag också där. Ljuset i slutet av tunneln... wei wei wei!

Nu blir det facebook och sedan dusch.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Petra i Gävle.

Bilden med ett djur i hage är på Järvzoo OM det var det du funderade på, eller!?

2009-05-27 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0