busy basil

Det luktade riktigt illa på katthemmet. Men man vänjde sig efter 5 minuter, så jag antar att man lär vänja sig rätt ordentligt på en hel vecka! Jag skrev av Fridas papper och så fick jag en  liten signatur och en stämpel på mitt papper. Klantig jag är. Jag önskar att jag inte var så slarvig. Visste inte vart mitt praopapper var från början, och så fick jag ett nytt. Så hade jag det tidigare idag (tror jag) och när jag skulle åka hem var det borta! Otur eller slarv? I guess we'll never know...

Inga läxor idag heller! Riktigt nice. Jag och Malin håller på med en mikrofongrej på bilden och Per(vers) tycker att det ser ut som något annat än det är... en monsterdildo. Eller en prenisattrapp som han också kallade det. Vilket det absolut inte är. Hehe.

Ante, så generös du är! 4000 kronor imorgon då? Härligt! Då kan jag köpa en kamera, haha.

Vi som hade gjort bra ifrån oss på engelskaskiten igår fick pris idag. En varsin dumle och en liten sådan där grej som man kan sätta på tröjan med en nål. Kan inte komma på vad det heter just nu. Tog en liten "grej-med-nål-som-man-kan-sätta-på-tröjan"  med ordet PIGGY på och ett par trasiga glasögon (läs kapitel 2 i Lord of the Flies så fattar du varför det var på "grejen-med-nål-som-man-kan-sätta-på-tröjan").



Jag och lilla lurvbollen Wilma som sitter i mitt sovrumsfönster. Ett sådant där tegelhus i bakgrunden bor vi också i. Men inte länge till! I juli går flyttlasset mot nedre abetshusgatan 78b... 72b? Vet inte. Men nedre arbetshusgatan är det i alla fall. Krångligt namn! Glömmer alltid nedre, vill säga övre arbetshusgatan istället. Vet inte varför.

/ Emelie

Kommentarer
Postat av: Mamma/lägenhetskompis

Nej, kära dotter i juli bor vi redan där...vi flyttar den 13 juni!

2009-05-05 @ 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0