uäh

Hemma. Sjuk. Gick bara på matten i skolan. Helt bortkastad förstod ingenting. Kommer nog på IG på den här quizen... förstår INGENTING.

Glömde att lämna tillbaka filmen till Sofia idag också, haha. Vi sa det precis innan vi gick till skåpen att jag skulle ge henne den, hade den i väskan. Men vi glömde bort det. Så nu kan jag se den igen, haha!

Det här är den allra finaste scenen i hela filmen. Älskar "Bella's Lullaby", den är så otroligt vacker! Bästa kvalitén jag kunde hitta på youtube, men man hör och ser så det funkar.




/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig min lilla gullplutta!

2009-05-13 @ 14:34:58
Postat av: Sofia

Eftersom du nu är sjuk så kan du få låna Edward och hans underbara familj ett par dagar till, tills du köper en egen. <33 ;D

2009-05-13 @ 16:27:25
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0