"damn you chicken legs!"

Ååå, jag hittade den här bilden från skolavslutningen i trean på facebook! Kommer ihåg att jag inte fattade någonting av blockflöjtsgrejen så jag bara låtsades spela, hahahaha. Jag är spinkisen med ALLDELES för turkosa strumpbyxor. Jag dör, kolla benen alltså! Trådar!!!! Har alltid varit ett jäkla skelett.

Här är klassfotot i femman. Även här ser vi mig i turkost, haha. Sitter längst ner bredvid tjejen med turkos klänning. Vad är det med mig och turkost?

Hahahahahaha, herregud! Här var vi pyttesmå. Jag är utklädd till ängeln, sitter bredvid en annan ängel, hihi. Jag älskar förresten banankostymen i vänstra hörnet. Och vår lärare (som inte var mörk egentligen) hade typ badat i bajs och blivit hawaiiansk. Hon sitter nedanför bananen. Fint.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: enorm älg

Slejf

2009-11-13 @ 19:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0