helvete

Jag är sjuk. Jag är sjuk, jag är sjuk, jag är sjuk! Ååååååååååååååååååååå! Jag orkar inte! Jag kan knappt svälja för halsen är så uppsvälld. Än sålänge är det bara det, men det räcker. Det brukar betyda att det blir värre imorgon. Hade lite ont i halsen igår kväll, men nu är det hemskt. Har i alla fall lyckats svälja makaroner och varm o'boy. Och nej, jag borde inte dricka mjölk, men jag gjorde det ändå. Jag kommer nooog få betala för det senare. Vi hade inget annat bra som var flytande och varmt.

Nu: LÄXOR.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Lille herr Hermansson

Synd om dig :(

2009-11-30 @ 14:54:09
Postat av: Sofia

åh stackars dig!! <3 krya på dig. Jag mår iallafall lite bättre, bra nog för att tvinga mig själv till skolan imorgon... :/

2009-11-30 @ 16:07:10
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: y

kram

2009-11-30 @ 19:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0